Terug naar Faq's

Meldingen

Zodra u zich bij CSAM registreert, wordt er voor uw onderneming een e-Box aangemaakt. Dat gebeurt voor om het even welke onlineservice die u gebruikt. Op het e-mailadres dat u daarvoor opgeeft, ontvangt u de meldingen van de e-Box.

U krijgt een melding telkens er een boodschap in uw e-Box aankomt of wanneer een bericht vervalt. U ontvangt die meldingen de nacht nadat die berichten in uw e-Box Enterprise zijn gepost. Behalve als u die berichten ondertussen al hebt gelezen.


Zodra u zich in CSAM registreert (bijvoorbeeld om toegang te krijgen tot een onlinedienst), wordt automatisch een e-Box voor uw onderneming aangemaakt. Het door u opgegeven e-mailadres wordt het meldingsadres voor de e-Box. Het is dus mogelijk dat u vanaf dan over een e-Box beschikt zonder dat u het weet.


Omwille van de veiligheid en vertrouwelijkheid, bevatten die meldingen nooit details over de inhoud of de afzender van het e-Boxbericht.

Twijfelt u over de oorsprong van die e-mail, lees dan hoe u veilig te werk gaat in de vraag ‘Hoe weet ik of een mail over mijn e-Box betrouwbaar is en geen phishing-bericht?

Hebt u de echtheid van de afzender gecontroleerd, klik dan op de link die naar e-Box Enterprise leidt en meld u aan om het bericht in zijn geheel te bekijken.


Dan kan zeker. U kunt dat adres voor uw onderneming altijd wijzigen. Ga daarvoor naar de e-Box en kies in het menu van e-Box Enterprise de pagina ‘Beheer e-Box’. U moet wel (Co)Hoofdtoegangsbeheerder zijn of (Co)Toegangsbeheerder zijn.

Tip: als uw bedrijf meerdere Toegangsbeheerders heeft, geef dan een groeps-e-mailadres op, zodat zij allemaal de meldingen ontvangen. Er kan namelijk maar één adres per e-Box opgegeven worden.

Vanaf die pagina ‘Beheer e-Box’, kunt u ook nakijken of het opgegeven adres nog altijd het goede is (zou u geen meldingen meer krijgen...).

Loopt u tegen een probleem aan met het e-mailadres, richt u dan tot het Contactcentrum van de sociale zekerheid.


Hebt u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons.