Inhoud van de e-Box
Wat moet ik doen als ik een bericht in e-Box niet meer terugvind?
U kunt een bericht in e-Box terugvinden met de zoekfunctie.
Vindt u het bericht toch niet terug? Dan zijn er 2 mogelijkheden:
- Het bericht is vervallen: elk bericht heeft een bepaalde geldigheidsduur. Vervalt een bericht, dan wordt het automatisch verwijderd uit uw e-Box, en kunt u het niet meer raadplegen. Vergeet daarom niet om regelmatig belangrijke documenten te bewaren op een opslagsysteem van uw onderneming.
- Het bericht werd verborgen door een gebruiker: daardoor is het bericht niet meer zichtbaar. U kunt het echter nog bekijken door te klikken op de tab Verborgen berichten in e-Box.
Mijn onderneming krijgt veel documenten via E-Box Enterprise. Hoe kan ik vermijden dat ik ze een voor een moet behandelen?
U kunt het beheer van uw e-Box automatiseren door al uw e-Box Enterprisegegevens via een beveiligde webservice te verzamelen en te integreren in uw eigen informaticasysteem.
Raadpleeg de pagina Technische integratie op deze website voor meer informatie.
Kan ik antwoorden op een bericht ontvangen via e-Box?
Op bepaalde berichten in e-Box kunt u direct antwoorden. Die berichten dragen het ‘Reply’-icoon.
Kan ik een kopie ontvangen van de documenten?
Nee, enkel Toegangsbeheerders en gebruikers kunnen de berichten en documenten raadplegen via e-Box Enterprise.
Hebt u geen toegang (meer) tot e-Box Enterprise? Ga dan naar de vraag ‘Wie heeft toegang tot de e-Box Enterprise?’
Hebt u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons.